måndag 28 juni 2010

Odd mollyblus igen!

I går beställde jag helt oplanerat den här blusen. Var lite sugen att köpa den när den kom tidigt i våras men sedan har jag helt glömt bort den, annat har väl lockat mer kan jag tänka. Nu var det 50% rea och då fick jag lust på den igen. Tror den blir mysig under en kofta även till hösten. Hoppas att den passar bara ,någon som vet hur den är i storlek?

I dag har jag mest njutit av det fina sommarvädret hemma. På kvällen åkte jag och kära mor till Torp köpcentrum en sväng. Köpte shorts, en top och jeansknickers. Var också i akut behov av ny bikini och hittade en fin på Stadium. Alltid lika jobbigt att hitta någon bra tycker jag men den här ska nog bli fin när man bättrat på solbrännan lite mer. Toppen köpte jag på HM och är jättesöt med spets på ärmen och mittfram. Syns inte så bra på bilden.

Kramar

1 kommentar:

  1. Grattis till vinst av vår tävling med 50% rabatt. Vänligen maila mg på info@exklusivvardag.se för mer info! Grattis & kram /Linda

    SvaraRadera