fredag 11 juni 2010

Fredag igen

Oj, vad tiden går! Här har det varit fullt upp. I lördags var vi på 40 årsfest som visade sig var ett bröllop. Vi hade våra misstankar och lyckligtvis hade vi rätt. Brudparet var så fina så.

I går var jag återigen en sväng till Två fröknar. Skulle lämna tillbaka ett par byxor som tydligen var felsydda i produktionen så jag fick nya . Naturligtvis kunde jag inte ta mig därifrån tomhänt utan en superhärlig tunika fick följa med hem. Den kommer från IB laursen som tydligen börjat göra lite kläder förutom inredning. Fanns så mycket annat fint också vilket betyder att jag säkert åker dit snart igen.

Hursom helst är det härligt med helg igen. Håller tummarna för att det blir fint väder, känner för att dricka kaffe och läsa lantliv i trädgården.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Var det den fina vita du hade på dig i fredags i skolan???? Den var i alla fall så fin.....hann inte säga det till dig.......var väl så upptagen av min jacka med storlekar och allt.....hi....hi

    SvaraRadera
  2. Jajamensan, det var det! Hur gick det med din jacka? Blev det en annan storlek?

    SvaraRadera