söndag 20 februari 2011

Stickning pågår!

Så här långt har jag kommit på koftan nu. Ser lite märkligt ut för tillfället men jag tror nog att det kan bli bra när den pressats och monterats. Jag har ju kunnat sticka ganska mycket på lovet men det kommer väl att växa fram något långsammare nu när jag börjar jobba igen.
De här färgerna kommer att bli till breda volanger längst ner på ärmarna samt som kant fram och runt halsen.
Idag har verkligen varit en härlig dag . Jag har hunnit med långpromenad på förmiddagen och när jag kom hem värmde solen så skönt på vår framsida, att jag var tvungen att sätta mig med en kopp kaffe på trappan och känna solen värma. Underbart!
Hoppas ni har en go söndagskväll!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Så duktig du är!Låter som den kommer att bli jättesnygg! Hoppas vi får se mer bilder sen;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Blir nog fint med de färgerna i volangen och kanten!! Ska bli spännande få se den färdig!!

    SvaraRadera