torsdag 14 oktober 2010

Ny mössa

Här är det fullfart mot helg. Det är ett intensivt tempo på mitt arbete men idag slutade jag tidigt och det är så härlig att komma hem och känna att man hinner med lite annat innan dagen är slut. Här är min nya mössa som jag köpte garn till hos Madam Kruz förra veckan. Den var rolig att göra och ett lagom stort projekt. Den flätade halsduken är inte färdig ännu, har en bit kvar men ni får se hur den blev så småningom.


Just nu drömmer jag också om den här underbara Odd molly klänningen. Får väl se om den blir min någon gång.


Må så gott mina vänner!


Kramar

3 kommentarer:

  1. Min DRÖMKLÄNNING! Såååå fin!

    TAck för dina värmande ord...

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Min drömklänning med som Mia och du med tycker=) Mössan var helt bedårande!

    Kram och ha en härlig helg;)
    Adela

    SvaraRadera
  3. Du var så jättefin i mössan!!!! Kram på dig

    SvaraRadera