söndag 11 juli 2010

Värme

´

Familjen var med på att stanna till vid freeport igår och naturligtvis kunde jag inte komma ifrån OMbutiken tomhänt. Slog till på den här härliga klänningen. Har ju varit problem med sömmarna på dessa plagg och därför finns de nu till billigt pris. Hittade ett okej exemplar och den rara tjejen i kassan tipsade om att man kan stärka sömmarna med vlieseline. Det tror jag kommer att bli jättebra. Känner mig nöjd att jag nu har en av dessa klänningar i mina ägor, var så besviken när jag retunerade den jag fick i våras. Nu är ordningen återställd! =)Fanns faktiskt mycket fint i butiken men mest var
det små storlekar.
Vi hade en riktigt härlig sommardag i Varberg i går. Härliga bad och god glass.
Idag har det varit otroligt varmt så vi har badat vid " vår" badplats men nu hör jag att det kommer lite regn, känns välbehövligt.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar